Philos - Accademia Pedagogica

Disturbi dello Spettro Autistico. Laboratori Philos per Bambini. Laboratori Philos per Ragazzi. Laboratori Philos per Giovani Adulti. Laboratori Philos per Famiglie. Laboratori Philos per le Scuole. CASA Centro Autismo e Sindrome Asperger. La Finestra sul Mondo. Marco M. Piras. My Brother gioco di società. 8220;Un solo raggio di sole è sufficiente. Per eliminare milioni di ombre. Lassociazione Philos-Accademia Pedagogica nasce. Con lo scopo di ricercare e sviluppare il benessere psico-fisico. Gruppi .

OVERVIEW

The web page associazionephilos.net presently has an average traffic ranking of zero (the lower the better). We have examined zero pages inside the web site associazionephilos.net and found three websites associating themselves with associazionephilos.net. There is two contacts and addresses for associazionephilos.net to help you reach them. The web page associazionephilos.net has been online for six hundred and forty-one weeks, sixteen days, eighteen hours, and thirty minutes.
Mar 2012

ASSOCIAZIONEPHILOS.NET TRAFFIC

The web page associazionephilos.net is seeing a fluctuation levels of traffic for the whole of the year.
Traffic for associazionephilos.net

Traffic ranking (by month) for associazionephilos.net

Traffic ranking by day of the week for associazionephilos.net

ASSOCIAZIONEPHILOS.NET HISTORY

The web page associazionephilos.net was first submitted to the registrar on March 15, 2012. It was last updated on February 14, 2014. This web site will expire on March 15, 2015. As of today, it is six hundred and forty-one weeks, sixteen days, eighteen hours, and thirty minutes young.
UPDATED
February
EXPIRED

PERIOD

www.demoela.com

Pensiamo che il gioco sia un momento di aggregazione efficace per promuovere messaggi di diversa natura. Proponiamo idee che aggiungano alla proposta ludica una componente di coinvolgimento, sensibilizzazione sociale, partecipazione e apprendimento.

WHAT DOES ASSOCIAZIONEPHILOS.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of associazionephilos.net Mobile Screenshot of associazionephilos.net Tablet Screenshot of associazionephilos.net

saulig francesca

francesca saulig

via ceccardi 4

genova, ge, 16121

Alicom srl

Technical Department

Via Pietro Nenni 294

San Giovanni Teatino, Ch, 66020

ASSOCIAZIONEPHILOS.NET SERVER

I found that a lone page on associazionephilos.net took two thousand one hundred and fifty-six milliseconds to come up. Our crawlers could not discover a SSL certificate, so therefore our crawlers consider this site not secure.
217.73.236.252

dns.tol.it
dns2.tol.it

SERVER OS AND ENCODING

We diagnosed that associazionephilos.net is employing the Microsoft-IIS/7.5 server.

Philos - Accademia Pedagogica

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page states the following, "Laboratori Philos per Giovani Adulti." We viewed that the web site also said " Laboratori Philos per le Scuole." It also said " CASA Centro Autismo e Sindrome Asperger. My Brother gioco di società. 8220;Un solo raggio di sole è sufficiente. Per eliminare milioni di ombre. Con lo scopo di ricercare e sviluppare il benessere psico-fisico."

ANALYZE SUBSEQUENT BUSINESSES

ASSOCIAZIONE PHILOXENIA ONLUS - Informazione ed assistenza agli immigrati

Raquo; Philoxenia - eng. Raquo; I nostri Progetti. Raquo; Statistiche e ricerca qualitativa. Raquo; Archivio - 2008. Raquo; Archivio - 2007. Raquo; Archivio - 2006. Raquo; Archivio - 2005. Raquo; Archivio - 2004. Raquo; Archivio - 2003. Raquo; Archivio - 2002. Raquo; Archivio - 2001.

Pianosfera Associazione di studi pianistici

Si è tenuto nel Teatro Civico di Castello a Cagliari il concerto inaugurale delle Serate Mozartiane 2011. Protagonista della serata è stato il giovane pianista Gesualdo Coggi. Nota a Cagliari anche come vi.

Piazza San Marco Venezia - Sito Ufficiale dellAssociazione Piazza San Marco